Διατροφή

Τα φρούτα και τα λαχανικά της άνοιξης που βοηθούν το αδυνάτισμα

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην πιο ανθισμένη εποχή του χρόνου!

Τα φρούτα και τα λαχανικά μπαίνουν στην διατροφή μας, η εποχή αυτή είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά που θες να απολαύσεις και να προσθέσεις στην διατροφή σου.

Διατροφή

ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΕΤΡΑ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ;

Μήπως τα αγαπημένα σας γεύματα υποσκάπτουν τα θεμέλια της καλής στοματικής σας υγείας; Ανακαλύψτε παρακάτω τις τροφές που μπορεί να οδηγήσουν σε πλάκα, πέτρα και τερηδόνα με επιβλαβείς συνέπειες για τα δόντια και τα ούλα σας.

Υγεία

Διαβήτης: Η ορμόνη που φέρνει τα πάνω – κάτω στο σάκχαρο

Η συμπεριφορά της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, στους διαβητικούς φαίνεται ότι επηρεάζει δυσμενώς τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Τι προτείνουν οι ειδικοί για την αντιμετώπιση του προβλήματος

Επιδερμίδα

Παιδιά και Έκθεση στον Ήλιο.

Και αυτό το καλοκαίρι, η ηλιοπροστασία των παιδιών θα είναι προτεραιότητα για τους γονείς. Αφενός γιατί η βρεφική και παιδική επιδερμίδα είναι πολύ πιο λεπτή και ευαίσθητη και παράγει λιγότερη μελανίνη από αυτή των ενηλίκων, άρα είναι πιο ευάλωτη σε εγκαύματα, αφετέρου γιατί η επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας δρα αθροιστικά στη ζωή ενός ανθρώπου και ξεκινά να «μετρά» ήδη από τη βρεφική ηλικία δημιουργώντας μελλοντικό κίνδυνο δερματικών παθήσεων. Τι πρέπει να προσέξουμε λοιπόν για να «δει» ο ήλιος τα παιδικά δερματάκια με ασφάλεια;

Διατροφή

ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ VS ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ

Τα μπάνια έχουν ξεκινήσει για κάποιους, ενώ για κάποιους άλλους πλησιάζουν… Μιλώντας για απώλεια βάρους & και αύξηση του μεταβολισμού πως βοηθάνε τα Συμπληρώματα Πράσινου Καφέ και Πράσινου Τσαγιού;

Διατροφή

4 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΤΤΟ ΒΑΡΟΣ

Ας το δούμε ρεαλιστικά…Ο καθένας μπορεί να χάσει λίγο ή πολύ βάρος αν περιορίσει τις θερμίδες που καταναλώνεισε καθημερινή βάση.Το δύσκολο κομμάτι είναι να χάσει ποσοστό λίπους και να μην πάρει πίσω ξανά και ξανά τα κιλά που έχασε.Σημασία έχει να μπορούμε να αλλάξουμε τις συνήθειες μας.Αυτές τις συνήθειες που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό μας και δεν μας επιτρέπουν να διώξουμε μακριά το λίπος και τα παραπανίσια κιλά.

Επιδερμίδα

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ.

Κάθε χρόνο ακούγοντας τη λέξη «καλοκαίρι» σκεφτόμαστε τον ήλιο, τη θάλασσα, το σοκολατένιο μαύρισμα, τα αντηλιακά…. Τι πρέπει όμως να προσέξουμε στην επιλογή αντηλιακού; Και ποιό απευθύνεται στην επιδερμίδα μας;

Επιδερμίδα

ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ.

Ο καθαρισμός προσώπου είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται καθημερινά, πρωί και βράδυ. Είναι τόσο απαραίτητη για την επιδερμίδα μας, όπως ακριβώς είναι και η τροφή ή το νερό για τον οργανισμό μας.

Παρόλα αυτά, για πολλές γυναίκες αποτελεί μια βαρετή διαδικασία στην οποία δεν μπορούν να φανούν συνεπείς ακόμα και μετά το καλοκαίρι όπου τα σημάδια των διακοπών στο δέρμα είναι ιδιαίτερα εμφανή.

Η καθημερινή έκθεση στον ήλιο, οι υψηλές θερμοκρασίες και η θάλασσα, συντελούν στη συσσώρευση των νεκρών κυττάρων με αποτέλεσμα το πρόσωπο να δείχνει θαμπό, με τραχιά υφή, άτονο και ταλαιπωρημένο. Έτσι, ακόμα και η εφαρμογή ενός πρωινού, ανάλαφρου μακιγιάζ, δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Υπερτροφές

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΕΣ-SUPERFOODS

Οι υπερτροφές αναφέρονται σε τρόφιμα των οποίων η περιεκτικότητα σε μέταλλα, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και λοιπά θρεπτικά συστατικά είναι υψηλότερη, συγκριτικά με τα υπόλοιπα,  με αποτέλεσμα να έχουν ιδιαίτερες ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία… Και το πιο σημαντικό είναι ότι οι περισσότερες είναι ελληνικές!

Λιναρόσπορος: Οι σπόροι του λιναριού είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά (75-800 φορές περισσότερες λιγνάνες απ’ ότι άλλες φυτικές τροφές), καθώς επίσης προσφέρουν στον οργανισμό ω3, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο, σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνες της Ομάδας Β. Η συνδυαστική δράση όλων των θρεπτικών συστατικών του λιναρόσπορου έχει ως αποτέλεσμα την εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών, την προστασία από διάφορες μορφές καρκίνου (π.χ. προστάτη, παχέως εντέρου), τη μείωση της χοληστερόλης, τη ρύθμιση του σακχάρου και τη σωστή λειτουργία του εντέρου.  Πώς να τον συνδυάσεις: μπορείς να τον προσθέσεις σε σαλάτες, ψωμί, γιαούρτι, δημητριακά πρωινού.